Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, March 11, 2010

Matta Fair---Vietnam project!!


erm, hari ni da start Matta Fair...WAJIB kena g sbb nak tgk pakej utk beijing tp terpaksa cari yg ground jer sbb tiket da ter'booked' sendiri...tp thats not as important as looking for this year holiday...beijing tu kira bukan holiday this year coz that's my hubby's promised if I perform excellently in my second semester paper...since I da usaha macam nak mampus to get the promise, so I deserve that...hahahaha...so hari ni, apa yg lebih penting is to find pakej to Vietnam...My auntie baru balik dr Vietnam...mak aiiii, bestnya tgk barang2 shopping dia..rasa cam terus nak terbang ke Vietnam...all this while, my hubby ada ajak g vietnam, tp I asyik tolak coz ingat x best...sekali tgk my auntie, fuh! best giller...so, terus ckp kat hubby, Matta Fair kita cr pakej ke vietnam...my hubby senyum jer...hehehe....so, nanti i update yer whether i dapat ke x pakej yg best...gambar tu just penambah semangat jer...hehehehe...


adiosss!

3 comments:

W..A..H said...

Hello..mummy wiffy. Nanti exchange blog link (nisda - panggil aiza aje or kak (ku rasa ku lebih tua dah 30an)

N A N I E said...

Hi mummy wiffy..salam kenal..nak exchange link boleh? kita jiran kat Setia Alam :)
Chemote - Nanie :)

DMS MAB Syuhada said...

amboiii... welcome back to blogger world! hehe..i follow.. ko nk ke vietnam la plak ye, bile? bestnye tetiap2 thn gi obersea..igt cik kak, kelas x abih ag tau, jgn gi honeymoon dulu..

Post a Comment